مقایسه صفحه کابینت استیل با صفحه کابینت لمینت
نوشته شده توسط : امین

صفحه کابینت استیل

شاید برای شما جالب یا حتی عجیب باشد که بخواهید از صفحه کابینت استیل روی پیشخوان آشپزخانه خود استفاده کنید، اما این ماده می تواند فضای آشپزخانه شما را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. اگر لوازم آشپزخانه شما نیز از استیل است، می توانید ترکیبی یکدست و زیبا در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید. به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد صفحه کابینت استیل را انتخابی عالی می دانند.

یکی از مزیت های صفحه کابینت استیل این است که این ماده اغلب زیاد لک نمی شود و به همین دلیل می تواند برای آشپزخانه هایی که روزانه حجم زیادی کار انجام می شود بسیار مناسب باشد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که فولاد خاصیت ضد باکتریایی دارد و می تواند به عنوان یک ماده بهداشتی در آشپزخانه شما عمل کند.

از جمله معایب صفحه کابینت استیل می توان به زنگ زدگی، خط و خش و ... اشاره کرد. در واقع می توان گفت این موارد اغلب افراد را از انتخاب این ماده باز می دارد. البته ناگفته نماند که صفحه کابینت استیل برای هر سلیقه ای مناسب نیست و فضای آشپزخانه شما را از زیبایی و وقار دور می کند!

اگرچه استفاده از استیل در کابینت آشپزخانه های معمولی کمی عجیب به نظر می رسد، اما خیلی ها هماهنگی آن را با لوازم خانگی دوست دارند.

صفحه کابینت لمینت

این ماده از ام دی اف خام ساخته شده است و به عنوان یک گزینه ارزان می تواند برای افرادی که با محدودیت بودجه بالایی روبرو هستند مناسب باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که صفحه کابینت لمینت باید در هنگام نصب با دقت زیادی جابجا و نصب شود تا آسیبی به آن وارد نشود. علاوه بر این دقت در جلوگیری از نفوذ آب موضوعی است که در نصب آن باید مورد توجه قرار گیرد.

به خاطر داشته باشید که در بسیاری از موارد، پاک کننده هایی که روی کابینت لمینت خود استفاده می کنید، می توانند به آن آسیب برسانند و رنگ آن را تغییر دهند. به همین دلیل بهتر است در انتخاب مواد نظافتی بسیار دقت کنید.





:: برچسب‌ها: صفحه کابینت ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: